Den hemliga systern.

En del av mina Uppsalavänner tycker att den där systern jag har verkar lite hemlig. Så här kommer lite bilder på oss från idag, vi firade Pers födelsedag med middag på en fantastiskt inredd thailändsk restaurang i Stockholm. Hennes pojkvän Fredrik tycker inte om att vara med på bild, han anser att varje foto tar en del av själen (eller nåt sånt var det, jag var så upptagen med att ta kort). Per och jag lämnade ett hällregnande Uppsala för en fin solig stund i Stockholm. Lätt värt byte.

  
När man rör sig mot Östermalm är en dejt med Maggan oundviklig.

  
Väldigt detaljerat inredd restaurang! Det kändes som att vara i Thailand.
Tror jag.
Jag har inte varit där.

 
Syrran är egentligen längre än både Per och mig,
men hon böjer sig för att komma ner på vår nivå.
Det är väl snällt av henne?
I bakgrunden ser vi gamla, nu rivna, Folkteatern på Östermalmstorg.
Där spelades min favorituppsättning Ojdå, en till! på 80talet.
Lite sorgset att jag aldrig skulle få spela där.

Kommentarer:
Postat av: Mam

Oj då vad jag kom att längta er ungar !
Ni är så fina.

Puss och kram från mamma

2008-04-15 @ 10:56:39
Postat av: Mam

Längta efter förstås..

2008-04-15 @ 10:57:35
Postat av: misan

Nu är hon lite mindre hemlig... Tack! =)

Postat av: jenny

Nej men ärligt? Är hon er syster på riktigt? Halvsyster eller? Varför har jag aldrig hört talas om henne?
Jag har 90 kr kvar på kontot och barnbidraget som snart kommer måste gå till 1000 andra saker, så gardell kan jag inte ens tänka på. Du kan väl starta en insamling i Uppsala, till förmån för fattiga småbarnmammor (jag alltså)?
Jag har en annan fråga: Sommarjobbar du aldrig? Är teatern ditt sommarjobb? Vad tjänar du?
puss puss

2008-04-15 @ 17:09:16
Postat av: Amanda

Thanks, I know mina glasses are gourgeous!:) Va syster? du? du har definitivt lyckats med hemlighetsmakeriet:P

2008-04-16 @ 10:58:31
URL: http://nellezoon.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits