Internet = Stress.

Jag blir stressad av internet. Människors mail att besvara, blogg att uppdatera... Stressad över att vara utelämnad. Stressad över dess hemligheter. Stressad över informationen. Vem är människorna jag kontaktar? Jag hatar människor som döljer sina identiteter. Samtidigt förstår jag deras eskapism. Vem fan vill leva i den riktiga världen?

Stressad över känslor. Sådant man bör känna. Sådant som den vilseledande våren bidrar till.

Jag känner mig ensam i en värld av utsträckta händer.

Jag är trött. Lättstött.

Men mest av allt borde jag kanske gå och lägga mig. Allt blir bättre av att sova.

http://www.youtube.com/watch?v=p_My_1KOXp8 - Outlandish - I'm calling you.
Nästa lyssnasönderlåt.





Varför kan ingen komma till mig för en gångs skull? Varför är det alltid jag som drar?

Kommentarer:
Postat av: juuuuulia

bääääbis - kom till götet så ska vi äta sushi å kramas, butget shoppa å fika på mysiga uteserveringar i haga!! ja har slutat blogga nästan helet. va e egentligen meningen med det? stress är inget vi ska eftersträva utan ta ställning till om vi vill ha i våra liv. lots of lööööv

2008-04-23 @ 08:04:34
Postat av: Peter Andersson

Wow! Anar jag en deppig Ida?! Ibland är det faktiskt tillåtet att vara deppig, om du nu inte visste det. Förövrigt tänker jag rycka med dig på dans imorgon, vare sig du vill eller ej! Så det så! Kram på dig! :p

Postat av: Elin

hej hej! Vi är tre tjejer som jobbar med vår b-uppsats i sociologi och undersöker huruvida bloggandet leder till stress eller inte. Vi känner att det skulle vara väldigt intressant att få reda på dina åsikter och tankar kring detta. Skulle du kunna tänka dig att ställa upp på en intervju via mail och svara på några frågor angående ditt bloggande? tacksam för svar! maila mig på: [email protected] .. mvh Elin

2008-05-09 @ 12:09:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits