Om kamerans dåliga dagar.

Vissa dagar vill inte min kamera ta bra kort. Var på Henrich korridorare Annas pojkvän Martins födelsedagsfest (ta det i ett andetag, puh) och min kamera ville inte ta kort med skärpa. Så kan det gå. Några klarade testet. Henrich och jag var de enda som inte var blivande jurister. Men vi överlevde. Fastnade i samtal med en trevlig dalmas som promenerade med mig hemåt fram till Sysslomansgatan/Skolgatan, tog i hand och sa "vi ses på facebook". Möten med nya människor är mitt livselixir, det kommer hålla mig evigt ung!


Martin fick en rullator i present. Gammal som han är! Anna provkör.

 
Henrich och Lotta. Lotta är, liksom jag, korridorens bihang.

  
Anna är kär i Martin men vill ha min kropp. Igår bekräftades detta.
Anna brukar fråga Henrich efter mig. Hon vill ha mig.


Jeanette var full... av argument mot skåningen!


Het, hetare, Harder.

Kommentarer:
Postat av: Amanda

Nix, tyvärr inge gardell för min del... Pank du vet. studetn skyller jag på, men kanske borde säga student utan något som helst sinne för ekonomi=)

Postat av: Robert

Smutt, det är gammalt serru! Det är lite ett sånt kommer-och-går ord som jag är periodare på.. :)

2008-04-07 @ 20:53:03
URL: http://damberg.wordpress.com
Postat av: u

Säger man umgänge? elr haha...
Men jag gillar inte att vara robot, men men, anrs kommer man nog knappt igenom dethär :P anyhow.
Visst har vi fått speldatumen alltid ;). Vad vill du veta? (jag tror att dom snart kommer upp på hemsidan förvisso :D)

2008-04-08 @ 09:32:12
URL: http://browneyedgirl.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits