Varför föddes jag 1985?

Lyssnade runt på lite jullåtar på youtube och fastnade i Live Aid 1985. Det hade varit lite fräckt att åtminstone vara född då eller ännu häftigare, varit med på konserten. På alla klippen verkar det så spontant, att det var ett stort musikaliskt kompisgäng som samlades och drog av några låtar på Wembley, bara sådär, och några stycken gick dit för att lyssna.

Jag blir så känslosam när jag hör Phil Collins röst. Den gamle trummisen har en röst som jag blir helt tagen av. Han har gjort rätt bra låtar.
http://www.youtube.com/watch?v=-OiV_5kEt6A - En man, ett piano.

Nu börjar vännerna komma hem. Jag ser båten från mitt fönster. Välkomna hit. Nu ska det kramas.
Den enda som fattas är min syster. Det var länge sen vi firade jul med henne.

Kommentarer:
Postat av: sanne

Du måste ju se på Queens performance på live aid! Crazy little thing called love är helt otrolig! :D

Postat av: Joakim

Borde väl finnas såna liknande tillställningar nu för tiden också ;)

2008-12-22 @ 16:55:23
URL: http://jfilm.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits