Sommarens bästa plåga.

Man brukar tala om musikaliska sommarplågor. Låtar som vi förknippar sommarens minnen med. Soundtracket till sommarromanser eller fester som ballade ur. Studentsommaren 2004 var det nog Haiducii - Dragostea din tei, minns att jag dansade ut 12 år i skolan på Hamnplan 5 med mina Donnervänner till AIHAHIII, AIHAHAAA, AIHAHAA, AIHAHAHA. Sommarens låt då? Vad kommer jag förknippa med sommaren 2008?

Det här är en som gjort intryck.

http://www.youtube.com/watch?v=C8fIVTH0TiM
Movits - Äppelknyckarjazz

Kommentarer:
Postat av: juliiiiia

now way . never bäver att de här kommer bli en hit. va fan har du för smak ida? du ska ju va medveten om hur mycke du påverkat min schlagerhjärna... jepp. varje gång ja e ute å powerwalkar sätter ja på dom allra värsta gamla hitsen som borde skrotas, men ja kan inte rå för de - ja bara blir så glad av de hahaha!!

miss you

2008-07-18 @ 15:27:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits