Och så ringde det...

Yes. En engelsktalande Eva som jobbar på BMC ringde och ville köpa cykeln. Hon köper den på torsdag om allt går som planerat. Jag ska inte ropa hej innan jag hoppat över bäcken. Priset är 600. Så allt som allt blir det en förlustaffär på 100 kronor. Det är det nästan värt för historian i sig.
Men jag undrar lite... Vad hade ni gjort? Är det bara jag som är en idiot som köper cykeln fast den är fel? :D

Nu har jag dansat street, vi har börjat med en ny koreografi som känns ball. Det gick lite motigt efter ett uppehåll på två veckor. Fast jag hållit igång på Svettis nästan varje dag. När ska träningen paya off så att säga? Nu ligger jag på stadiga 79 kg och jag äter nästan inget godis. Äter massa god sallad och fina grönsaker och försöker skära ner på pasta och potatis. Where do I go wrong? Min mage blir bara större och större. (Oh no, there is no baby!!) Kennar mi lit fajtar. Någon som har något tips? För att minska svullnaden? Hade varit skönt att komma till ett nytt sammanhang utan de menande blickarna på magen. För det händer.
I can keep the big boobs though.

Tentavecka. Så om jag verkar lite okontaktbar är det för att jag brottas med ethos, logos och pathos, hyperboler, litoteser, entymem, synekdoke, epiforer, anaforer, syllogismer och isocolon. Yeah.

Nu ska här duschas, ätas och sen softas med Mi och se på House och äta vindruvor.

Kommentarer:
Postat av: Per

Se nya avsnittet av Klass 9A. Ala är min absoluta favorit bland eleverna!

Postat av: Peter Andersson

Tja! Sådär ja! Vilken rolig historia med cykeln! Jag dog av skratt när jag läste den! Men shitt vad snabbt det gick för dig att sälja den!

JAg har förövrigt värre träningsverk i tuttmusklerna idag än igår! Den där mjuk-passet... det var skönt men det tog nog på träningen!

2008-03-05 @ 12:21:31
URL: http://zodiac.blogg.se
Postat av: jenny

Gör iaf inte sit ups. Gjorde 90 stycken igåg å jag fattar inte hur jag klarade det. Jag höll alltså på att dö efter tio!! Idag har jag sån träningsvärk att jag vill avlida.
Jag tycker du e fin som du är och godis är ju så gott!
Saknar dig
puss

2008-03-05 @ 13:20:28
Postat av: Peter Andersson

Bröstmusklerna.

2008-03-05 @ 13:20:44
URL: http://zodiac.blogg.se
Postat av: jenny

ps Jag skulle oxå ha köpt cykeln, men endast för att jag skulle tyckt de va så PINSAMT att säga nej. Sen skulle jag i smyg hata dem jag köpte den av och skrika av ilska när jag kommit hem. d.s

2008-03-05 @ 13:23:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits