Barnkalas and the Donut.

Nike fyllde 1 år så jag var på barnkalas. Maja, Livia, Neo, Jeremiah och ett barn jag inte hann med att få namnet på. Föräldrarna är mellan 18-25 år, alltså rätt unga enligt statistiken. Det var ett sånt skönt klimat, avslappnat, ingen som tjatade sönder om sin unge eller ansträngt försökte hålla låda. Där hade ni mina fördomar om barnkalas samlade på några bokstäver! :) Nike var helt klart center-of-attention och som vanligt bedårande. Efteråt var jag helt slut. Inte alls för att jag lekte, för det gjorde jag knappt. Helt matt i kroppen. Säkert massa barnbaciller!

Så var det kväller. Munken, The Donut. Betalade inte nånting på hela kvällen. Inträde behövde jag tydligen inte betala för att det inte var så mycket folk(?) - kroglogik? Letade upp kvällens sällskap - HockeyMickeBögman och hans innebandycrew Vallstena IF. De hade åkt på däng, men var glada ändå. Det bjöds på ett flöde av drinkar så jag fick springa på toa hela kvällen. Och tydligen har min far någon slags kultstatus i dessa grabbgäng så visst fick jag vika ner min egen personlighet och vara Hermans dotter stundtals. Jag bjuder på det.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits