Om att välja bort att lämna ut.

Det finns så mycket jag skulle vilja skriva om, men det här känns inte som ett okej forum. Relationer till människorna i mitt liv. Allt är inte okej att skriva om. Även om jag inte skulle skriva namn, skulle det finnas de som ändå kunde lista ut vems beteende jag ifrågasätter eller diskuterar. Så jag lämnar det därhän.

Vet inte vad jag skriver som jag kanske kommer att få äta upp. Det är nog bättre att inte skriva det alls.

Och som ni vet är inte jag den som ringer och vill vara i vägen, eller ens göra det till en stor sak. Fast det skulle vara rätt skönt att prata om det. I nästa liv, typ. När jag har den rätta distansen.

Kommentarer:
Postat av: misan

Ring mig!!! Om inte jag hinner före...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits