Uppsala i bilder. Fashion-don'ts!

Helgen som var, förra helgen alltså. När Kristian skulle iväg drog jag och Henrich på upptåg på stan. Vi lekte "ThingsIWouldNeverWear". Man går in i en butik och väljer tre-fem plagg åt medspelaren. Plagg som du tror personen ALDRIG skulle ha en tanke på att prova eller köpa. Sen träffas man vid provrummen och byter. Efter varje provat plagg får man beskåda mode-helvete och stilkrockar och skratta gott .

   
 
MQ

  
   
New Yorker(nåt sånt heter fjortisbutiken?)

  
Och där hittade jag min favoritgangsta!

  
    
  
H&M

 
Ett kortare avbrott för innebandyinventering och hemmagymtest.

 
  
 
Weekday(nåt hippt ställe?)

Kommentarer:
Postat av: jullan-gullan i götet

du e så syndigt rolig och har ett sånt kroppsspråk som bara du kan förmedla att ja nästan kissar på mig av skratt när ja ser sånt här.... love ya

2008-10-26 @ 14:29:17
Postat av: Henrich

Ju mer jag tänker på det desto mer faller jag för min hipphopp-stil på New yorker.....

2008-10-27 @ 07:39:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits