Jizz in my pants!

Tack Julia för att du påminde mig om att Andy Samberg är sjukt rolig! Hans musikprojekt The Lonely Island har minst en hit, http://www.youtube.com/watch?v=4pXfHLUlZf4 - Jizz in my pants. Låten är otroligt catchy också! Och polaren Justin T gör en biroll som städare.

Packar väskan. För helgen i Stockholm. Ska försöka att inte spendera några stora pengar i den stora staden. Tar båten som går 07:05. Jag gillar tidiga mornar. Därför ska jag gå och lägga mig... när det här inlägget är färdigt.

Storstadsromantik. Inte som i att träffa någon, utan stadens puls, arkitektur, historia... Aaah... Snart är jag där. Ute i stora städer. Med sin historia, sitt språk och helt vanliga människor som du och jag. I got to do this.

Nu har jag bränt skivor med alla foton jag lagrat i den externa hårddisken. Backup. 2003 och framåt. Det tog ett bra tag, men det känns värt det. Tänk om den skulle krascha... Uäuäh! Ett liknande ljud skulle komma ur min mun då. Ohärmbart, panik och ångestladdat ljud. Nu har jag mitt minne och min säkerhet i ett antal skivor.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits