Nu finns ingen återvändo!

Idag klockan 8:35 gick jag ut från Hansahälsans mottagning. Det var över på 5 minuter. 500 spänn, poff! Vaccin mot hepatit A plus avgiften hos vårdcentralen. Nu är det på riktigt, nu kan jag inte banga. The point of no return. GOO EAAST!

Alla undrar var jag ska åka. Det undrar jag med.

Ikväll blir det middag hos Julia. Linneas sista måltid på ön för säsongen. Jag ska baka min schlagerkaka.

Det känns nästan skuldbelagt harmoniskt att inte börja skolan/börja jobba i dessa tider. Som att man borde skämmas lite för att man kan ha det såhär bra. Jag förstår det nästan inte. Allt har löst sig. Pengar på kontot, passet i handen och Europa ligger utbrett framför mig. Det skulle vara en väska förstås... Hur mycket behöver man ha med sig för en månad?

Killinggängets premiär på Dramaten 19 september med Viktor, Henrich, Krille och Lernik.
Europa tågluff september-oktober.
Teaterutbildning och praktik i Uppsala november.
Teaterkurs i Italien är flyttad till december, om jag nu kommer in.

Hur det än blir så kommer hösten 2009 att gå till historian. Den första hösten i mitt vuxna liv som jag inte går direkt in i skolans värld. Min första egna resa. Låt mig få pröva mina vingar.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Härligt det du gör! Och du: Dina vingar håller! kram från moster

2009-08-27 @ 11:12:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits