Rosemary Clooney, var har du varit hela mitt liv?

Rosemary Clooney - On the air spelas flitigast på min Spottan.

Julen 2009 passerar och det var sådär lugnt och ostressigt som vanligt. Fick ju min älskade kamera och tog bilder för jämnen.

Juldagskvällen firades i traditionsenlig ordning med finaste tjejerna. Tyvärr var Elena inte på ön och Linnea hade blivit sjuk. Maria, Julia och Emma drack drinkar, åt gott plock och svarade på "tjejmiddagsfrågor". Såna där kvällar man vill ha fler av.

 
Min bror kom hem. Min syster kom hem.


Min "brossa" hälsade på.


Per myser i fotöljen.

 
Pernilla och Per.

 
70istomten.

 
Syster. Bror.


Snusktomtarna.

 
  
  
.


Dolåres låg fint under granen.

  
Per med sin nya tjej.



Juldagen i Buttle



 
 
  

Kommentarer:
Postat av: julia

jätte härliga kort ida!!!

Postat av: Anonym

Diggar bilden med han som har ett ben som tjej ^^ ... Mvh Dennis Bryntse. !

2009-12-28 @ 16:48:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits