Jag är så jävla stolt.

När jag pratade med mamma på telefon tidigare ikväll började jag gråta, av utmattning och känslor. Jag är så stolt över mina elever. De var där idag. På riktigt. Med hela sina underbara existenser. De hade sån respekt för sina texter, sina karaktärer, varandra och publikens upplevelse. Vilken redovisning... Jag kommer dö lite inombords när vi avslutar kursen imorgon.

  
Tala, det är så mörkt, Cheek to cheek och Nattorienterarna.
    
Isbjörnarna och Människor i solen.

Kommer hem och är snäll.

Kommentarer:
Postat av: Mike

Är lätt bitter att jag inte hann se föreställningarna. =(

Postat av: Sissa

Gulligt skrivet IDA. Det dog en bit av oss alla den sista dagen =(!! // SISSA

2009-02-18 @ 19:23:54
Postat av: Kija

Jag vill ha scenisk gestaltning med världens bästa grupp och lärare hela året ut!

2009-03-08 @ 13:18:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits