Avslöjad!!

Idag har jag haft heldagslektion med en mycket livlig och skön halvklass HR1.  Observanta är dom också, de hade mycket roligt åt mina ticks som jag knappt själv visste att jag hade. Jag måste få gestikulera med händerna! Annars är jag inte pedagog! Kroppsspråk är A och O!
En elev trodde att jag och Micke Bögman var syskon. En annan trodde att vi var på tredje dejten ungefär. Hmm. Vad är närmast sanningen? Öhman låter mig hålla i växelspaken när jag åker i hans sportSkoda!! :D

Musikal. Det är slitigt, men jag är så glad över erfarenheten. Kan inte fatta att jag överlevde 4 timmars rep efter heldag med galna elever. Undrar om jag lever när klockan väcker mig runt 06:15 imorgon?

Jag vill pussas! Pronto!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

växelspaken? PORRIGT IDA : D

vi kan pussas, ja ställer upp ... de e de vänner e till för ;)





löööve

jools

2009-03-27 @ 08:19:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits