Göteborg och Malmö i bilder.

Tisdag 24 februari
Visby - Bromma. Jag hamnar bland lokalkändisar och politiker. Undrar varför öns mest kända entrepeneur reser tillsammans med en av våra moderata politiker (som dessutom hälsade igenkännande på mig, alltså, jag är på väg att bli lokalkändis jag med). Väl framme på Bromma bjuds det på semlor. Mycket välkommet. När vi ska entra planet mot Göteborg får vi fel information och hela flocken rör sig mot nästa plan, som också är fel. Här börjar eländet förstår ni, här börjar folk klaga, stöna, muttra. Vi är några få som skrattar eller ler. Det är något roligt med folk som rör sig i flock och när flocken kommer av sig på väg mot det gemensamma målet. Humor. På planet hamnar jag med en barnterapeut och hennes lille charmtroll på 10 månader. Samtal om diverse småbarnsrelaterat.  
Göteborg. Jag kunde knappt tro det. Ingen förberedelse alls, jag bara åkte och plötsligt var jag där. Möttes av Linnea och vi tog oss hem till henne för att dumpa av väskorna. Sedan lunch på stan. Kvalitétstid med Linnea. Secondhandshopping och middag hos henne och Alex. Men det har jag ju redan skrivit om.

Sova på Towes soffa. Men därinnan prata snusk och banaliteter och djupaste allvar.  Som vanligt alltså.


 

 
Glasögonen jag blev kär i (men kanske skulle tröttna på efter en vecka).
Alex i partybandage.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits