Starka naglar.

När jag skulle klippa höger stortånagel i morse gick själva bladet på saxen av. Naglar är starka. Jag skrattade ensam i mitt badrum.

Flera dagar av fest. Jag sov ut idag. Utgång på Munken i fredags, med Sara, HockeyMickeBögman, Jonas&Conny med norrlandsgänget och Julia. En härlig kombination av de bästa av världar. Kollegor + Norrlänningar + Julia. Lördag: Dans till Hermans på invigningen av Slites idrottscenter tillsammans med låtsaslillasyster Josefine. Hon har blivit en så fin liten kvinna.

När man kysser någon som röker smakar det illa. Men ibland får man bara ge med sig. Man ska inte ändra på någon. Fast ingår verkligen rökning i den uppmaningen? Jag vill ju inte att människor jag bryr mig om ska röka.

Har börjat titta på skådespelarteknik i amerikanska såpoperor. DÄR har vi underhållning.

Jag älskar mina elever. Det kommer göra så ont, rent fysiskt, när några av dem tar studenten. Hål i hjärtat liksom.  Vattenfast mascara står på inköpslistan.

Liksom är ett favoritutfyllnadsord.

I wanna dance with somebody, with somebody who loves me.

"Det här är inte första dejten, vi har ju bara haft fyra års uppehåll!"

Kommentarer:
Postat av: Moa

Skönt att du hinner dejta också!

Postat av: nina

Ha ha roligt att saxen gick av. Äter du mkt av något speciellt som gjort dina naglar superstarka.



Rökning är bajs. Jag tycker man lite ödmjukt kan försöka få folk att sluta.



2009-06-13 @ 09:32:07
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits