They try to make me go to rehab, I say yes, yes, yes!

Det känns som att det här året kommer bli rehab för mig. Inga styrelseuppdrag. Ingen sommarproduktion att förbereda. Inga lektioner att tänka ut ("bara" två helgkurser under hösten, som ger mig lön). Jag är här för att fokusera, träna, prestera och vila blicken mot berg och sjö. Kanske lära mig att åka skidor. Åka utför? I helvete heller...

Igår fick vi en busstur i Ånge kommun. Ja... Det gick rätt snabbt. Vi avslutade med pastasallad uppe på Getberget. Fin utsikt.

Sjöng in When you're good to mama från Chicago i studion igår. Fick bra pepp från läraren som gjorde mig taggad att ägna mer tid och energi på att öva. Ska bli spännande att se var jag är i maj. Hur mycket som har hänt med en.

Måste dock lära matsalspersonalen vad fullkorn är. Min mage hatar mig litegrann...


  
Korridoraren Moa. Klasskompisarna Izabelle och Frida.


Korridoraren Oscar.

  
Klappa björnen...

  
Frida och korridorarna Moa och Tess.

 



 
Moa visar hur man åker utför Getberget.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits