Studentspex 2010.



Rah-rah-rah-ah aah! Want your bad romance! Donnerlärarna ställer upp för sina studenter.


I am Lady Gaga!




Finalen. Stumle och Reich tar upp lite sex och samlevnadsfrågor. Bebis-Ida kommer in och ställer en dum fråga. De ställer henne i hörnet. HockeyMickeBögman kommer in, under öronbedövande jubel - dagens största överraskning-  och säger "Ingen ställer Ida Wahlgren i ett hörn". Sedan försöker vi oss på något som kan likna Dirty Dancing. Och jag fick känna mig sådär utvald och speciell som Baby, precis samma känsla som infinner sig i filmen. Det var nästan overkligt.

Studenten 2010 var en av de bästa. Nu uppstår tomheten. Vad händer med mig då? De kan inte lova mig nånting. Nu står jag här och undrar. Where do I go, follow my heartbeat? Where do I go, where do I stand?

Kommentarer:
Postat av: Johnny

Baby! Du var alldeles lysande, synd bara att du måste dansa med mannen som gav stela höfter ett ansikte! ;-)

2010-06-09 @ 13:49:12
Postat av: Mam

Ida, du är fantastisk och underbar. Din positiva inställning till livet kommer att ta dig ut på många äventyr, tag vara på varje tillfälle.



Med kärlek från mamma

2010-06-09 @ 17:10:18
Postat av: julia

kunde inte sagt de bättre än Mam!!!!! Du har världen framför dig, alla borde få en dos av dig... du är nämligen den bästa drog som finns på denna planet!!

2010-06-10 @ 10:04:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits