Sporadiskt.

Förra helgen åkte jag och pappa båt med Helena. Vi hittade stora skor på ett köpcentrum vi mellanlandade/intog föda på. Sen åkte jag med till Uppsala där jag intensivmyste med de jag tycker om där.

 
 

  
Efter-schlager-mys på Arken. Tycker nog att min bror och Martin Knutsson skulle bli ett fint par.

  
Niklas, Peter och Robert myste också.


  
Pappa, Per och jag såg fotboll och åt på den där sportrestaurangen med fet mat.


Handlade skor med han jag ska gifta mig med.


Kvalitetstid med tysken.

  
Middag hos Damberg-Larssons. Mi, Robert, Peter, jag och Martin åt soppa och umgicks.


Mi var trött.


Kommentarer:
Postat av: Han som Ida skall gifta sig med

Jag blir bara mer och mer nöjd med cowboybootsen för varje dag.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits