Göte 80 år.

Nu blir det många födelsedagsbarn, men det är ju maj månad. Vi överraskade min morfar Göte ute i den lånade stugan på Furillen och telefonen gick varm, tårta och kakor åts i mängder och kusinen Rasmus och jag sparkade lite boll. Det var sommar den dagen.

 

 
Moster Gunilla. Morbror Håkan.

 
Tårtan. Kusin Rasmus Ozzy.


Mamma. Mommo. Nästan ett panoramafoto.

  
Moffa Göte. Födelsedagsbarnet.


Jag och min morbror.

  
 
Det här får ni inte se särskilt ofta. Ida spela fotboll. OCH göra mål.
Bara när jag spelar mot de som är ungefär 15 år yngre än mig.

  
Ibland släppte jag in bollen också. Mycket drama.


Det var sommar den dagen och jag klädde av mig. Förstår inte handväske-posen. There is no bag?


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits