Marcus 19 år.

Klassens kille, tjejernas Marcus, fyllde 19 år och vi firade med kalas i stuga 14. Hans grannar hade städat och pyntat för att ge Marcus en fin kväll. Mycket kärlek och dans. Alva har också tagit några av bilderna med min kamera.


Moa körde rosa.


Jag var så lycklig för att jag lyckades skapa en frisyr utöver mina vanliga tråkiga nödlösningar. Hårnålar och hårspray och ta-daa!


Marcus visste inte hur han skulle tackla uppmärksamheten. Så han valde öl.




Moa och Cornelia.


Fortfarande mycket nöjd.


Niklas.




De söta blondinerna Mimmi och Marielle hade en överraskning åt Marcus, hur fint som helst! 


Moa, Cornelia och Niklas - a.k.a Västgötaslätten.


Questan.


Frida och Christina bjöd Marcus på.. eh.. underhållning.




Corny och Alvie.


Christoffer och Moa.


Oscar stör sig säkert på att det är mycket folk.. ;)


Izabelle.


Izabelle och Sabina.










Christina hade kul.


Marius, Izabelle och Safi.







Alltså...
Jag var så himla nöjd med att jag fick till mitt hår igår så jag tog bilder innan jag släppte ut det i det fria. Ni måste förstå att jag har så tjockt hår att jag får whiplashskador av att skölja håret i duschen. TUNGT. Därför denna egotripp.









Kommentarer:
Postat av: jools

fy fan va du är snygg!!!!!

2010-11-28 @ 19:40:55
Postat av: Amanda

Du är så fin!!! <3

Postat av: le petit autist

Du är så fin älskade Ida

2010-11-28 @ 23:33:26
Postat av: Anonym

Questan Horan

2012-02-17 @ 15:59:12

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits