Jag började ettan idag.

Oj.

 

Nu är jag här.

 

Lite smått overkligt. Nu är jag här, jag är en sån där teaterelev som jag sett upp till sen jag var här första gången 1999. Jag är mitt ibland dom och min klass - Skåd 1 - är hur rolig som helst. Blandade åldrar och från spridda platser i Sverige med olika teaterbakgrunder. Anton är 23, pluggat internationella relationer och under en pjäs med Göteborgs Universitet kom han på att han ville växla spår, Oscar är 19 och har just gått ut gymnasiet, Linnea är 29 och äldst och så vidare...

 

En update är i alla fall att jag fick ett eget rum! Jag bor på elevhemmet Hilton (höhö) och har egen dusch och toa och våningssäng i trä. Ska nog se till att det blir riktigt mysigt där. Inreda lite och så. 

 

Imorgon har vi akrobatik på schemat. Det ni! 

 

Igår satt jag med klasskompisarna Mia, Moa, Christian och Oscar och spelade tvspel. Folkhögskola är en trevlig studieform som jag unnar er alla - SÖK! Man umgås dygnet om och man är aldrig ensam om man inte vill vara det och kan gå ifrån. Till skogen eller sjön.

Därför kommer jag inte kunna uppdatera här så ofta. För då är jag fullt upptagen med att leka och utvecklas som människa. Heppo!

 

Nu ska jag sticka ner till centrum och hitta något att äta.

 

Tjingeling!

 


Kommentarer:
Postat av: Jenny

Meh! Fusk jue!!!

Gud vad skönt du måste ha det. *vill nog också... lite i alla fall* kramar om

2005-08-22 @ 18:57:07
Postat av: carbuncle

Men va? Har du skaffat en annan Moa?! Men jag då??

2005-08-23 @ 17:54:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits