Nackdrag och en smula prestationsångest.

Idag har jag haft rep med LEeR och det nya tillskottet som Mormor, Gotlands mesta sago och gycklartant Towan Obrador. Känns verkligen häftigt att få ha med henne i pjäsen. Det här är hennes sista år på Medeltidsveckan. Undrar hur det kommer se ut utan henne i framtiden? Amazing person. Hon bara klev in idag och satte replikerna, berättade med hela sin kropp och bara är Towan. Jag är riktigt nöjd med att få ha med henne. Gycklarna tycker också att det är kul, de har ju praktiskt taget vuxit upp med henne. Hon har tränat dom sen de var små minigycklare. Så jag tror föreställningarna kommer att gå bra. Har dock en smula prestationsångest som jag måste få bort. Bort bort bort. Allt jag gör blir succé. Men ändå blir jag likt förbannat nervös varje gång när mitt verk ska framföras. Speciellt nu när jag inte är med och agerar själv. Kommer sitta där längst fram och inte kunna göra någonting. Bara andas och begrunda min skapelse ta form med världens härligaste gycklargäng och Towan. Ja. Det går nog bra ska du se.

 

Nu ska jag bara slappa framför TV:n. Äntligen.

 

eldsaga

Från eldsagan 2004.

www.leer.se

 


Kommentarer:
Postat av: Macke K

Nu har jag ju bara gjort det två gånger, så att kalla mig expert är väl att ta, men det som hände mig var att jag inte kände att jag bet mig i kinden innan bedövningen släppt. Det innebar att jag tuggade sönder kindernas insidor så de svullnade upp. Inte särskilt gott. Tricket är väl helt enkelt att se till att tussarna ligger där de ska och inte tugga för mycket på dom, det kan vara din kind du äter...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits