Tankar om flytt.

Om en vecka flyttar jag för första gången i mitt liv. I en väska ska jag packa det nödvändigaste för en vecka, sen kommer mina föräldrar med resten veckan därpå. Igår köpte jag och min framtida roommate Oscar biljetter till Eminem och 50 cent. Det händer saker. Överallt ligger my stuff. Imorse gick jag igenom vilka filmer jag ska ha med mig, heeela Disneykollektionen åker med! Dagen har gått åt till att plocka grejer, städa, äta och ta fram ficklampan och glo på hålet där min tand en gång satt. Vill se hur det ser ut. Vita trådar håller ihop allt. Fantastiskt hur skickligt det är, vilka detaljarbetare, de där tandläkarna. Imponerande.

Eldsaga kl 21:00. Hoppas att vädergudarna ska tycka om mig ikväll igen. Kastar slängkyssar och flirtar lite och hoppas det ska gå vägen.

 

Snart Göteborg. Jag tror inte man kan längta för mycket.

 

running


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits