Vem blir inte lycklig av schlager?

Nu sitter jag i datasalen på skolan. Lyssnar på Melodifestivalen -98 och ska snart byta till något från 70-talet. Vem blir inte glad av tonartshöjningar och dessa klämmiga melodier som ska förföra åhörarens öra på max 3 minuter? Dansbandseran på 80talet, det är svängiga grejer det.


Träna träna träna. Massa fys och dans. Ida kommer bli ett muskelpaket som är väldigt medveten om sin kropp och hur man ska röra sig. Lata Ida? Kan ni tro det? Haha!


Tommy Nilsson - En dag från 1989. Ojojoj.


Imorgon kanske jag får träffa Leonard. Eller nästa helg. SAKNA.


Nu ska jag snart gå och hitta på något annat. Dansmatta eller film, prata om livet eller bara skratta. För sånt gör man här på Wendelsbergs folkhögskola. Vi möts.

Kommentarer:
Postat av: Jenny!

Hehe...

Pojken min fick en lite högre röst alldeles nyss då han såg din ålder....

Han trodde du var äldre än vad han var... =) Se där se där.. åldersuppfattningen kan visst variera bra fast man är ehm... 23 år =) kramilur

Postat av: emil

har du dansmattor?

2005-08-26 @ 09:05:41
URL: http://larsemil.blogg.se
Postat av: Jenny

Han trodde du var äldre än honom... runt 25-30... fast nu vill han inte erkänna det...eller att han fick en chock när han insåg att du var yngre än mig... hehehe =)
kramilur

2005-09-07 @ 13:26:30
URL: http://nenny85.blogg.se
Postat av: Officeflux

This is a very good site. Thank you.

2010-09-17 @ 08:46:58
URL: http://officeflux.blog.ca

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits