En hjälpande hand.

Någon i vårt hus har dragit ett pingisbord till Hilton så det spelas flitigt där. Idag spelade jag och Tina tema-pingis. Någon skriker ett tema och vi spelar. Vi körde AnnaKournikova (stöna på tillslag), kines, rullstols, dvärg, mössen-i-askungen, dagis och fjoll-pingis. Otroligt underhållande.
Och när vi spelade kines-pingis som bäst, kom en lockig pojke. Eftersom han spöade mig fett i gårdagens matcher så gick han och hans dåliga samvete fram till mig och tog tag i min hand.
- Jag hjälper dig att spela lite...
Han stog intill mig bakom mig , "hjälpte" mig några bollar hållandes min hand och jag höll på att självdö.

Oh de la ly!

Kommentarer:
Postat av: carbuncle

OH MAJ GAAAAAAAAAD!!!! :O!:O!:O! Ida, din killtjusare! :P

2005-11-14 @ 22:38:44
Postat av: Ulrika

Naaaw how cute ;D
Blir alltid så rörd och glad av att läsa dina söta inlägg :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits