Jag finner mig i det.

Satt och tänkte på en rubrik i 20 sekunder. Det fick bli det det blev.

Funky fresh dress to impress ready to party?
Nä.
Slappar hemma hela helgen. Igår var det filmkväll - Leif  - och en fantastiskt gulligt freakig resterande afton. Först var Carl och Kristin med, Johanna, Carmen, Robin, Karl, Linnea och jag höll på till halv två. Vi sjöng Disneysånger vid pianot, besökte djungeln, gjorde bajsleken, skrattade och lekte ännu mer.
Funderar på att köpa någon födelsedagspresent till mig själv imorgon. En vecka kvar, sen är jag halvvägs till 40. Muhuu.

Jaha. Tom på ord. Väldigt fattigt med bokstäver som bildar meningar idag. Hmm.

Ni som har möjlighet, kom och titta på våra etyder! Vår etyd är underbar, en riktig vänsterkänga från 60talet.
8 & 9 december.

[ Lockig pojke är hemma i Skåneland. Börjar fundera på vad det är jag känner, egentligen. Måste lära känna denna där, fast det är svårt när han inte förstår mina kontaktförsök. ]

Kommentarer:
Postat av: chulii

Skönt att datorn mår bättre : )
grattis i förskott my love (om ja i mitt dumma sinnesstånd skulle mot all förmodan glömma di...)
well. pojken me lockarna e kanske din mr big. va väntar du på? ta reda på ALLT!? i know u can do it!
- 1 advetnt-
miss ya

2005-11-27 @ 23:19:44
Postat av: Mam

Jag sände alldeles nyss ett förslag till din storebror om att köpa sig en elektrisk adventsljusstake, det blir bra fint när Pap ordnar till stjärnor och ljusstakar i alla fönster härhemma. Nu fattas mig bara mina ungar, jag längtar till jul.
Undrar vad du önskar dig i födelsedagspresent, tänk att du fyller 20 år, min lilla tös. Det känns inte som om det var så länge sedan du var två år och
" rymde " till våran affär, spelade dragspel på julsoarén i skolan eller ivrigt sprang runt till Linnea och Julia för att ordna med möten och överraskningar för dina tjejkompisar. Tänk vad tiden går...
Kram från Mam

2005-11-28 @ 16:27:56
Postat av: carbuncle

Men Ida då! Ni valde ju vårt UNFaren-datum så nu kan vi inte komma och kolla på etyderna!

2005-11-28 @ 21:49:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits