Jag sjunger bättre som man.

När vi skulle välja låtar till individuella sånglektioner så gick jag igenom en rad låtar jag skulle välja mellan. Jag frågade min sånglärare;
 - Why God från Miss Saigon?
- Nja... Det är ju en kill-låt egentligen...
- Men... Heaven on their minds då?
- Hmm... Det är också en kill-låt...
- Men... Jaha?!
Så till slut blev det en en låt från Skönheten och Odjuret - Skönhet inuti. Det är en gammal tant som sjunger. Så, det blev bra. Jag sjunger som en man eller gammal tant.

Lite schlager är allt på sin plats. 1 å 1 är 2, det är jag säker på. Man kan inte låta bli att bli glad.

[ Han sa till en säker källa att han tycker att jag är söt, yeehaa! Våga falla? ]

Kommentarer:
Postat av: Mam

Skönhet inuti, det viktigaste av allt !
Undrar vem han inom parentes är ?
Mam

2005-11-13 @ 19:45:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits