Nåt materiellt kan betyda så mycket.

Mycket på framfart här... Jag börjar ta initiativ.
Författade ett sms med stor omsorg och tryckte på skicka.
 "Ryktet säger att du äger Simpsons på dvd, jag undrar om det stämmer och hurvida man får låna?"
 20 sekunder efter ringde han upp och sa att jag kunde komma upp och låna. Ida panikfnissar, duschar och gör sig iordning (SÅ JÄVLA LÖJLIGT, MEN VA FAAAN!!) och tisslar upp på övervåningen med min granne som ska till hans granne.
Då är han inte där utan hämtar två kompisar hemifrån. Sätter mig på hans grannes rum med min granne och växlar ett par ord. Till slut kommer den undersköna varelsen in på rummet, med sitt lockiga hår blött av regn, och morsar lite på oss, spelar allan och bara ler sådär som bara han kan.
Så går han och hämtar filmerna, lämnar över dom och frågar:
- Gillar du Lisa?
Blixtsnabbt, innan jag hinner svara, räcker han fram en 2 cm lång figur med Lisa som spelar saxofon.
- Jag köpte kinderägg och fick den här, men jag gillar inte Lisa så du får den av mig...

Åh. Jag är såld.


Kommentarer:
Postat av: Mam

Underskön, kinderägg , undrar var det här tar vägen.....

Kram från mam

2005-11-13 @ 19:48:05
Postat av: chulii

hihihi din blogg är mitt liv ; )
tur att ja inte har nån blogg. den skulle ju bara handla om din hihihi
lycka till me sorken. de här fixa du ju!

2005-11-13 @ 23:00:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits