Romantik och materiella förluster.

Inom loppet av en vecka gick min mp3 och dator sönder. Jävla skit.
Mp3 började glappa och fick bytas ut mot presentkort. Några lappar hos Elgiganten. Tjo.
Min dators ena mustangent har låst sig rent fysiskt, går inte att rubba. Och i och med det kan jag inte komma någonstans på datorn, för det är den knappen som styr. Så det blir inlämning på support och sånt. Som tur var ringde jag och det var sista dagen på garantin. PIUH!

Etyderna började igår! Och jag måste säga att jag är väldans förtjust i mina demonregissörer/etydpappor David & Marcus. Himla bra killar. Känner att det kommer hända saker inom mig under det här äventyret.
Vi fikade igår och spelade biljard på ett hak på Stigbergsplatsen. Väldigt soft inledning och lärakänna varandra lite. Lite blyg och tillbakadragen blir jag numera per automatik, konstigt nog har det blivit mitt nya tillvägagångssätt, men jag tror det här kommer bli en bra övning för mig. Träna på att vara mig själv igen.
Idag har vi haft samarbetsövningar och improvisation. Ord som har börjat klinga illa i mina öron sen jag börjat här, för det har förknippats med prestige och svårigheter. Men som gick bra idag, trots att jag blockerar och får tårar i ögonen för att jag blir så hämmad. Det tråkiga är att det faller på min fysik, att jag inte orkar. Men jag kämpar. Killarna är bra på att lyfta upp och hjälpa. Det här ger en bra känsla.

Blicken uppåt, med den glimt som sagts vara odödlig. Det är den jag är och vill vara.

Projekt romantisera-ett-utav-bara-helvete-för-ett-par-blå-ögons-skull fortskrider. Idag har han fått en skattkarta i sitt postfack, som leder till en till vägbeskrivning som leder till kontoret på Slottet. Där ska han ange lösenord till min skattvakter där och utkvittera ett litet paket.
Moahaha. Jag är så fruktansvärt romantisk.

"Vad säger man då ord inte räcker till? M_ _ _ _ _ E_ _ _ _ _, för att du är obeskrivligt söt."

Kommentarer:
Postat av: chulii

men hallå?!
jag dör av spänning. vadå... fatta inte! m_ _ _e vadå? ida! vill veta mera!!!!

2005-11-22 @ 23:23:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits