Jag kommer hem!

Om en timme beger vi oss av fran FIAP Jean Monnet och Paris, for att satta oss pa Eurolines bussar i 22 timmar. Imorgon runt klockan 17:30 ar vi i goa Gotelaborg.

Larorika tva veckor. Har haft bade bra och daliga uplevelser. Men jag har fatt mycket mera distans.

Kommer inte dra nagra djupare analyser forran jag kommer hem. Nar jag kan andas ut.

Har mycket annat att langta till nu. Hostlovet da jag ska hem till Gotland och halla lektioner pa mitt gamla jobb och skola, Donnergymnasiet. Varldens basta skola. Sen ska jag pa Jonas Gardell med Dan 4 november.


La vita e bella!

Kommentarer:
Postat av: chulii

Va nice! Sakna di!!!!
komma du hem? Ja åker till turkland över höstlovet (me bla alla andra från hela ön ;)) kommer hem den 28e...hinner vi ses?
love och tack för de fina la france kortet

2005-10-16 @ 22:52:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits