Lyckomusik.

Lyssnar på Missy Elliot, blandad kompott gammalt och nytt, och musik som gör en så där filmlycklig, när huvudpersonen inser att flyget med sin älskade avgår om fem minuter, kutar genom stan och hinner - avslutas med en lång kyss. Aaah... It's spelled ; N E R D Y.

Saknar skolan, jazzen mycket. Börjar känna resultat. Har hela mitt liv överbelastad armarna när jag gjort armhävningar, men sen kom upplysningen - använd magen - så gick det betydligt lättare. Jazzen har även gjort underverk med min balans, hållning och rygg. Tänk uppåt!

[ Tänker på pojken från södra Skåneland, med ögon så blå. En vecka är lång tid. ]

Donner tisdag, onsdag, torsdag och fredag. Med reservation för ändringar. Bokat är tisdag och torsdag. Ska leka med NV1 tisdag fm och BF1 tisdag em och SP3 Kultur torsdag fm. Kanske lärarna onsdag och mina teaterelever torsdag em och fredag fm. Många timmar men ack så roligt!

Fika med Isabel och Julia ikväll kl 19. Tha girls from tha hood.

Ex antal sidor Teaterhistoria att läsa, har läst klart Medeltiden idag, nu väntar Renässansteatern. En Thechovpjäs att analysera. Var tog mitt lov vägen?

Helg hos Dan i Oskarshamn, ska introduceras till mamma Jörneklint. Dan har lovat att hon kommer digga mig, lite läskigt om hon inte gör det. Och hans bror och kompisar. Äsch. Det löser sig. Om jag bara slappnar av och är mig själv. För det är ju Ida som är jag och jag som är Ida. Eller hur? : )

[ Yolanda Adams - I Beilive / Janet - Doesnt really matter / Christina Milian - Am to Pm ]


grinch
Grinchen och Fyllot.

Kommentarer:
Postat av: Victoria

haha jag har oxå skaffat mej en blogg!
saknar flickan. träna hårt nu!

puss puss puss puss!

Postat av: Joakim "JoeZ - Cineasten" Engström

Ehh... Vilken bild :P...
Det är så ni verkligen är MOHAHHAHA! hehe... Låter kul :P...

2005-11-01 @ 12:10:55
URL: http://joez.blogg.se
Postat av: Trileia

Waah vilken skojig bild.. men det som gjorde den skojigast var bildtexten. Så är det, vissa har humor, andra inte :)
Mycket underhållande!

2005-11-03 @ 00:50:46
URL: http://trileia.blogg.se
Postat av: den maskerade skändaren

vem är jag? vad gör jag här? sätter ett litet frågetecken i din tillvaro kanske?
in any case:
jag går på skolan, jag har läst lite av dina bloggs.. vad vill jag?

MWUHAHAHAHAHAHAAAHAHAA! (skrivet vansinnesskratt, hur vansinnigt är inte det...?)

Ge lite uppmuntrande ord förstås: Tankarna du har är inte ovanliga. Ge dem utrymme men kämpa på. Det blir bättre bara du vill det. Du har något att komma med som ingen annan på skolan har efterssom du är du. Ta vara på 1:ans alla möjligheter och njut i fulla drag av allt du får lära dig. Alla människor du lär känna och all skimrande framtid som öppnar upp sig för dig. 2 år går fort. NJUT! Du kom in för de kvaliteter du äger. Du kom in som en av 20 av hundratals sökande. Ta vara på den här chansen som Wendelsberg faktiskt är. =D

aaiight. vem kan jag vara då? om du kan komma fram till mig och säga: HAHA! "mitt namn" jag vet att det var du! (exakt ordföljd krävs. förutom "mitt namn" där säger du mitt namn... ja, du förstår.)
så skall du få en pizza nere i Mölnlycke av mig nån gång då jag har tid.
Ledtråd 1. Jag har redan gått 1:an.
Ledtråd 2. Jag bor på skolan.
Ledtråd 3. Jag har ganska nära "hem".

nu får du ursäkta mig. måste vidare till arbete. kommer antagligen inte uppsöka den här sidan igen... men kanske =P see yao at school!
/"mitt namn"

2005-11-08 @ 22:08:33
Postat av: Mam

Den maskerade skändaren skriver uppmuntrande ord som jag hoppas att du tar till dig.

Kram från Mam

2005-11-13 @ 19:35:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits