Mammor vet bäst.

Självklart, jag tog mig orken att ringa hem till min mammi. Där fanns svaren. Det känns bättre nu.
Fokusera på det som är bra. Skit i det som du tycker är oviktigt. Plocka de russin du vill ha ur kakan.
Om du tycker något är ointressant och onödigt, så låt det vara. Lägg energi på det som gör en glad.
Såklart. Hoppas jag kan leva upp till det här i praktiken.

Bredbandet var en bra investering. Skönt att ha ett tidsfördriv på rummet.

Dan Jörneklint. En vän för livet. Min trygga punkt i tillvaron. Jävla smålänning.

Nu ska jag träna röst och andning lite. Även om det är tråkigt så måste man öva. Magstöd!

[ En lång kram och han fick mig på fall ]



pelikan
Rickard och Ida, son och mor i Pelikanen.


Kommentarer:
Postat av: Mammi

Skönt att höra när du omvandlar negativ energi till positiv, lyssna på din kropp och din själ. Du har så mycket att ge oss alla som finns runtomkring dig, familjen, vänner och så småningom dina elever. Viktigast är dock att du fyller på med energi för din egen del sen kan du spilla överskottsenergi på andra.
Du är och kommer att förbli en underbar pedagog så förgyll nu bara det hela genom att ta till dig det du behöver för att ytterligare utvecklas i din roll.

Jag älskar dig.
Mammi

2005-10-20 @ 13:39:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits