David Gray.

Min syster har influerat mig på många sätt och vis. Teatern bland annat. Hon har även tagit in David Gray i mitt liv. Om ni inte har hört honom kan jag rekommendera Babylon, Everytime, This years love och Say hello, wave goodbye. Och det finns mer att hämta.  

Man borde promenera mera. Idag har jag tagit en jättekort sväng i skogen med en blonderad BingoRimérlookalike formerly known as David. Sedan gått till affären och handlat lite nödvändigheter med Under attack i öronen. Och nu hoppas jag få med en Hampus på en runda runt sjön.

Jag känner att jag är i fas med ganska mycket nu. Men jag glömde min rakhyvel hemma på ön. Shoot.

Solen är framme och den gör sitt jobb. Värmer jorden och människorna som bor där.

Lyssnar på tryckare från 60talet. Jag avundas mina föräldrar och deras generation som fick dansa på riktigt.

Kommentarer:
Postat av: Nenny

Fan vad sant! Tänk om sån dans fortfarande kunde existera bland ungdomar... Vet hon då? Jag har äntligen fått jobb! inom hemtjänsten.. Å så sitter jag som ordförande i en av junis styrelser på gotland =) Whoppiiii!

2006-04-20 @ 12:23:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits