Förkylt var det hääär!

Efter en totalt onödig promenad till Mölnlycke trä och tillbaka är jag bara trött. Orkar inte gråta. Det jag skulle köpa fanns inte där. Hela dagen har jag varit svimfärdig och haft ont i huvudet. Nu sitter jag och mår överkomligt på mitt rum efter en lång välförtjänt dusch, snytandes och fixandes med diverse fix.

Idag fyller David 28 år, mentalt fyller han väl cirka 15. Det ska grillas ikväll, jag hoppas jag orkar. Har inte köpt nåt att grilla men va fan. Livet är fullt av majskolvar som väntar på att grillas utav mig.
Har lite kvar att sy men min älskade Carmen ska hjälpa mig. GULD!

Det känns som om jag har koncenrerat ett helt års ideellt arbete till en vecka. Efter det här är jag värd vad fan som helst.  Typ sova i oändlighet...

Kommentarer:
Postat av: andreas

På en journalistutbildning lär man sig väl att nyhetsvärdera, skriva, intervjua och så lite pressvetenskap, etnologi och statsvetenskap. Alltså, tidningarns historia, hur ett samhälle fungerar och vad som skiljer en kommun för att landsting osv...

Jag ska försöka låta bli att skriva idiotartiklar i Expressen. Inte ens i GT ska jag skriva idiotartiklar. Och nej, det finns inga jobb. Absolut inte.

Krya på dig!

Postat av: Per

Ida, vårt gen.rep. gick bajsbra. Bör jag vara orolig? :P

2006-04-26 @ 22:23:30
URL: http://perwahl.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits