Om att bli kräsen i maten.

Jag har börjat bli kräsen med mat och äter dåligt. Det är inte dem bästa vanan man kan skaffa sig. Längtar tills på söndag, då jag ska få äta mammas mat i en vecka. Och fiskburgare på MAX. Oh YEAH!

På lördag åker jag till Stockholm, åker sedan båt på söndag med broder Per. Funderar på vad man ska hitta på på lördagkväll, ska man se Cabaret, Sweet Charity, Saturday night fever, Mamma mia eller Skönheten och odjuret? Allt beroende på vad jag hinner till, om det finns plats och vad det kostar.
Stockholm, där händer det grejer. Men fan vad det kostar!

Lämna inga dörrar på glänt.

Kommentarer:
Postat av: jenny

Jag röstar för Grease!
kram

2006-04-04 @ 19:09:00
Postat av: 08:an

Se skönheten och odjuret! Jag jobbar på Göta Lejon och har sett föreställningen många gånger och den är så underbar :D (måste ju göra lite reklam hehe)

2006-04-04 @ 20:20:18
Postat av: David

Såg mamma mia i julas, den var helt ok! Men jag skulle nog ändå välja skönheten å odjuret eller cabaret...

Postat av: chulii

WHAT, (ang. mamma mia)vadå "helt ok". E du galen...
IDA, LYD MITT RÅD: se DEN!!!! DU kommer ÄLSKA den. Ja e frälst sen i höstas... (köpte skivan förra veckan - helt sinnes sjukt bra ; ))
*LÖÖÖV*

2006-04-04 @ 23:12:38
Postat av: Kusin Matilda

Jag röstar på Mamma Mia såg den förra våren (på bussresa med Tottes bussar en upplevelse i sig) och den var jättebra har sett Grease också men röstar på Mamma Mia.

2006-04-05 @ 11:53:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits