Parfym och identitet.

I några timmar gick jag på stan med kära Towe. Vi strosade runt och tog tid på oss, allt i Towe&Idatakt. Stanna, reflektera och sega. Som det ska vara när vi är ihop.
Jag har länge lurat på hur man ska lukta, då man vill lukta annat än naturligt. Så vi gick in på Åhlens city och fick lättare huvudvärk tillsammans. Jag blev sentimental och försökte lukta till mig högstadieångest på burk, förnimmelser av expojkvänner, min systers gamla bohemodörer och pappas trygga doft.
Hittade en parfym jag hade på provflaska på högstadiet, jag använde den då jag ville vara lite "vuxen och mystisk". Tydligen har jag blivit vuxen och mystisk nu, det slutade med att jag köpte med mig en By - Dolce&Gabbana hem. Kartongen är leopardmönstrad. Säger kanske något om hur posh-tantig den är. För mig luktar den inte leopard eller socitetstant. Den luktar Ida i sina bästa dagar. Vilket jag alltid är.. ; )


cuteie
Ibland är jag inte helt olik draken Falkor i Den oändliga historien.

Kommentarer:
Postat av: chulii

hihihi du e så sööööt! d&g parfym - uhhhh that's my girl! min mobil e död (stulen) ifall du har funderat på om ja gått under jorden...
K_Ä_R_L_E_K_!_
ps, på tal om doft? respons shampo från rhodos e en klassiker ; )

2006-04-02 @ 23:05:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits