Timmarna på stan.

Åkte in runt 12 med Hampus som sällskap. Vi drog en vända innan jag skulle ut till Bäckebol och dess Ikea. Letade där efter tyger men allt svart tyg var slut så jag fick åka tillbaka. Då mötte jag upp Towe och handlade ett linne till min karaktär och en tröja till Ida. Sen åt vi sushi. Hela dagen har jag gått i linne och en tunnare variant av tjocktröja i kulörer jag trivs i så som grönt, gult, rött plus min älskade farfarskeps. Våren plockar poäng.
När jag och Hampus gick i Nordstan sprang jag in i Rasmus som kommit hem från Tanzania. Det kändes fett märkligt att träffa honom igen på hemmaplan, det var senast i somras på kongressen. Jag blev i vilket fall väldigt glad, trodde först inte att jag såg rätt, det krävdes några blickar för att greppa. Haha. Han såg också ut att vara glad över att se mig. Vi ska ses så han får berätta allt om sitt äventyr för mig.

När min bror berättar om sina förberedelser med sin barngrupp blir jag så jävla sugen. Hoppas att jag hittar den tiden det behövs nästa år. Eller året efter det. Eller året efter det. Suck.

Låtlista dessa första vackra vårdagarna 2006:
Mamma mia - Under attack
Agnes - Stranded
Beyonce - Check on it
Petter - Det går bra nu
George Harrison - I got my mind set on you



... på mitt visitkort står det Ers Majestät...

Kommentarer:
Postat av: julia

... hahah har vi samma musk smak el baby???
Har dock en som då måste ladda ner; Everlasting love-U2, mumma!

...de går bra nu!

2006-04-23 @ 00:24:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits