Tusen saker på hjärnan.

Inte konstigt att jag har svårt att koncentrera mig på repet idag, har så mycket saker att tänka på nu.
De veckorna som är kvar nu kommer bli späckade. Två Junis teaterfestivaler, en Stimuluskurs med Junis, antagningshelgen, repetitioner och föreställningar.
När ska jag orka ladda om batterierna och bara vara?

Det är inte lätt när det är svårt. Vet inte riktigt, men jag tror jag lurar mig själv igen. Det är inte lätt när det är svårt. När ska jag orka ta itu med det? Jag får väl skjuta upp det, som med allt annat... Inte känna efter hur det egentligen känns. Ta det som är mest praktiskt. Eller så är det så det egentligen är?
Att jag lurar mig själv för att jag så gärna vill? Åt båda hållen?
Gaah.

Det var trevligt igårkväll. Inte ovärderligt men trevligt. Jag tror jag börjar bli realist. På ett hälsosamt vis. Fast det drar i min naturligt påfallande romantiserande ådra. För det är ju den jag är.

Well. Snart är det dags igen. Nästa pass med Sagan om Allis. Sen måste jag in och köpa tyg i stan.

Kommentarer:
Postat av: andreas

Ja, nog lutar det åt att jag blir journalist. Eller det är ju nästan så att jag kan säga att jag är det. Tar examen från programmet nästa vår och sen vet jag inte nånting.

Nu saknar jag mitt liv i Lund och äppelkaka. Mmmm..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits