Det luktar regn.

Öppna fönster. Det luktar regn. Ljudet av droppar som slår mot marken. Så rogivande.
Adam åkte i morse. Det har varit bra dagar här med honom. Romateatern, träffa några av mina vänner, grill med mommo&uffan, degat hela dagarna och hostat ikapp då vi smittat ner varandra.
Jag har verkligen inte levt i relation på länge, det känns. Man har vant sig att vara ensam om allt, beslut och tankar, sängen och ännu fler beslut. Man har vant sig av med att känna, eller inte känt alls.. Jag är Adams första flickvän.  Det är vår största utmaning.

För er som inte träffat min Adam än, kan jag ge en kortare personprofil.

Nu väntar packning inför fredagmorgon, då pappi och jag tar båten till Oskarshamn och blåser vidare till Göteborg. Sen får vi se hur länge jag stannar på internatet, är lite sugen på att bo i stan nu. Med Julia och Maria. Alex och Linnea kommer också bo i staden. Snart är vi alla samlade där.. : )


ey?

Adam Stahl. Född 1985. Uppväxt i Gävle. Våra föräldrar är födda samma år, 1949 och 1951. Inga syskon.

bluemood

Pianist. Pluggar musik på en folkhögskola i Kristianstad. Här in action med sin blå kostym.
Mer får ni veta framöver.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits