Jag har hämtat lugnet.

Nu har jag kommit hem efter ett dygn ute på Östergarnslandet. Där har jag gått på stranden och hämtat kraft. Funderat på en sak jag stör mig på, hur jag på senare tid alltid måste tänka att det värsta ska hända. Och hur det stressar mig. Jag kan tänka på onödiga saker som att folk omkring mig kan dö när som helst och att jag måste hinna uppleva dom innan dess. Vem blir INTE stressad av det?! Jag blir stressad av att inte hinna leva, och jag hinner inte leva för att jag blir stressad av livet. Onda cirkeln, ey?
Adam är i London med sina föräldrar och jag tänker det värsta, att något kan hända, att han inte kommer att komma hit på onsdag... Och när han kommer hem så kommer han inse att han bara tycker jag är jobbig och så kommer allt bara att skita sig... gaah.

Lugnet kom över mig i Östergarn.

Jaaa, vi svävar över molnen!

Lizette Pålsson säger det så väl. Jag ska inte vara så här. Jag ska vara ohälsosamt romantisk, en drömmare.
Det är hur jag ska överleva!

Sista föreställningen i torsdags. Magi. Många människor jag beundrar var där. Nästa år framför oss. Oslagbara.


strand
En kväll av eftertanke på stranden.

Kommentarer:
Postat av: Ulrika

Tack för tipset! jag är glad för de tips jag kan få :). Förresten vet du hur det är med tv och dvd, har man tillgång till det på rummen? :P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits