Jomenvisst...

Trots två helt uppfuckade och galna genrep så gick det vägen. Inte lika smockat som tidigare år, ändå en massa folk kom på nypremiären. Lagom med folk kan jag tycka. Innan var jag mer nervös än ensemblen, jag som brukar vara värsta filbunken. Gick upp, presenterade, fick applåder för mitt arbete, presenterade lite till, satte mig ner och kunde inte göra ett skit - förutom att ringa nödsamtal om det skulle börja brinna.
Gycklarna och Towan gjorde ett mycket bra jobb för att vara första riktiga genomdraget. Det bådar gott inför onsdag och torsdag. Det kommer att rockar röv kan jag lova.

Synd bara att pressen inte var där... Det hade varit sån fet reklam med en artikel idag!  Jaja... Jag har gjort så mycket jag kunnat... Men det är fett med synd tycker jag! Pappas arbetsplats Gotlandspress är idag BAJS för mig! Så de så! : )
Jag ska nog maila dom en tredje gång, bara för att tjata som fan.

TOWE, I miss you to muchos muchos. Snart kommer jag till Göteborg. Då ska det mysas och pratas!

Hostar och slemmar. Säkert mens på gång också. Det är någon där uppe som vill testa mig för att se hur mycket jag pallar. Gaaaah. Låt mig vaaaa!

Onsdag nästa vecka... Det är inte långt kvar. Adam. Get here.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits