Hej hopp.

Cheese Louise, vad tiden går fort. Imorgon slutar jag skolan med buller och bång. SKOLFEST med god mat, liveorkester och dans. Ska bli hejdundrande skoj! Sen åker jag hem.

Nu är etyderna över och jag tackar Rickard, Sandra och Patricia för den här tiden.

redred
Tjejerna gjorde att bra jobb med att gestalta Kay och Gerda i deras cell.

söta
Sandra och Patricia, våra söta skådespelerskor som vi fick låna i två veckor.

idaåmicke
Jag och min älskade vän Micke - SNUFFLAN!!

fula
Vi kan vara fula också...

idaåmicke
Vi kan vara glada också...

busiga
Micke är ganska busig. Eller, han är jättebusig!!

idaåmagnus
Jag och härligaste Magnus med härligaste skrattet.


Det är många fina människor här.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits