Om att ha en del att prata om.

Igårkväll satt vi, nästan hela tjejgänget - Elena Maria Linnea och Isabel - och pratade i 4 timmar. Då finns det en hel del att prata om. Det var tvära kast, vissa ämnen så berörande att jag skakade inombords, skratt blandat med allvar, anekdoter och minnen. Vi har upplevt så mycket... Igår fick vi äntligen prata om vad som händer i våra liv just nu och vad vi tror om livet som väntar. Vi bestämde att vi ska ses ikväll igen! En kortis i alla fall, sen sticker Maria från ön. Och så var dom bara fyra...

Nyår sker traditionsenligt med UNF Gotland. De gotländska underbara nykteristerna är dom jag vill avsluta det gamla och fira det nya året med - UPP TILL KAMP! Det ger något, en kväll av äkta känslor utan alkoholhaltiga kemiska reaktioner. Och vi har förbannat roligt!
I år ska vi inte vara på Fenix där det finns biljardbord.. Hmm.. Hur ska detta gå? Och ryktet säger att vi inte heller kommer att ha kareoke i den nya lokalen! Då kommer jag och Per att protestera högljutt! Vi har vunnit två år i rad och har en titel att försvara!

Adam kommer med båten imorgon. Samma båt som Linneas Alex. Så jag och Linnea kommer att åka till hamnen tillsammans och hämta upp våra karlar för en vecka på Gotland.

Kommentarer:
Postat av: carbuncle

Jag vill också vara med... liksom, både och. Läste i en Kalle Anka-serie av Don Rosa om en maskin som kunde göra att man åkte bakåt i tiden och gjorde två saker samtidigt...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits