2006.

Wow. Massa med spänning väntar det här året.
Melodifestivalen verkar lovande då Lena Ph ska vara programledare och Bodies Witout Organs är första jokern. Och jag och Per ska se delfinalen i Göteborg - på plats. Det saftigaste startfältet med Carolas comeback, Björn Kjellman och Günther. Schlagermania!

Jag sysslar inte med nyårslöften, men jag har tankar om vad som ska förbättras nu när jag är på väg att bli utvilad efter en tung höst. Tankar om fler stadsbesök, umgås betydligt mer med Towe, kanske ta mig an en Junisgrupp och våga ta mer plats.
Och släppa tankar på att hitta någon, det får liksom lösa sig av sig själv.

Ida som lockig? En permanent? Vill göra något skojigt med håret och blir attackerad av mamma och pappa om jag ens nämner dreads...

Jag ska fortsätta sprida positiv energi och på så sätt förhindra världskrig och elände.

Nyårsfest med UNF Gotland var mysigt. Vann kareoketävlingen för andra året i rad med broder Per och ändå var vi riktigt dåliga i år. En annars trevlig kväll. Under en biljardmatch ringde en föredetta och var berusad på öl och meskalin. Varför engagerar han sig i att ens ringa till mig då? Provocerande lilla vän. En annan bekantskap ringde mig under kvällen. "Jag är i en taxi nånstans i Stockholm och vet inte var jag är, hahaha". Ibland undrar jag om han verkligen är 29 år.

I veckan har jag fått höra att jag är snygg. Två gånger minst. Är lite allergisk mot det ordet, har aldrig upplevt mig som det men det är väl kul att någon tycker det.

Nä. Nu ska jag nog träna. Eller så gör jag det imorgon.
Jag längtar efter sushi i Göteborg.



skumt
Vad kan jag säga? Min bror är en mästerfotograf.

Kommentarer:
Postat av: Towe

Yeah!

2006-01-02 @ 00:34:56
Postat av: Mam

Du är en pärla som gnistrar och det är helt underbart att ha dig hemma.
Julafton och nyårsafton är förbi, nu väntar ett nytt år som en oskriven bok, låt oss hoppas på ett lugnt och fridfullt år.
Kram från Mam

2006-01-02 @ 10:14:42
Postat av: carbuncle

Du är charmig och karismatisk =P

2006-01-03 @ 00:37:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits