Bortamatch.

Inatt sov jag hos Towe. Vi såg Harry Potterfilmen som var väldigt väldigt bra (och vad jag grät...) Idag kl 10 gick vi på prova-på yoga. Det är inget för otympliga och rastlösa mig. Men jag borde kanske prova det igen. En gång är ju ingen gång. Typ.

Har försökt installera min nya fina tvantenn utan större framgång. Fantastiska Mattias gjorde det mesta (läs: allt) jobbet men det var ingen bra mottagning. Så jag får väl se premiäravsnittet av Nisse Hult ute i tvrummet.

Känner mig lite slö. Ska laga mat med Mattias och Micael. Får se vad det blir för kalas.

Det är alltid lika kul när folk berättar för mig när de fått UNFpost med mitt vridna grimaserade ansikte på. "Det är ju du som är på min post!"


omslag
En något sötare bild än den som figurerar i diverse UNFutkast.

Kommentarer:
Postat av: Broder Per

Här är den antenn jag har, köp den istället:
http://www.netonnet.se/item.asp?iid=54250&sid=1003386&SpaceCode=SectionRow2Left

2006-01-15 @ 18:34:35
Postat av: Mam

Söta Ida, bilden är så fin.
Låt oss fråga våran TV antenn - handlare om råd, fungerar den inte så får vi lämna tillbaka den.

Kram från Mam

2006-01-15 @ 19:01:54
Postat av: chulii

HEj hej!
HISTORISKT ÖGONBLICK!
Fam ekengren har skaffat bredband...så gissa om ja gottar mi på lime sidan ; )
hoppas allt e fint!
puss

2006-01-16 @ 23:30:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits