Härliga tider, nya tider.

Idag har jag beställt linser på Internet. Mamma kommer bli tokig. Men jag tror det blir bra.

Städning av rum, done! Varje gång jag städar här blir jag sugen på att köpa en egen dammsugare. Det mest negativa med Hilton är dess dammsugare. Den suger inte. Så att säga. Fast den suger. För den är dålig. Ja. You get it.

Måndagen spenderades i Halmstad där jag hela dagen spelade in en reklamfilm för tidningen Metro. Kommer börja sändas på 3:an och ZTV v. 4 eller 5. Så då får ni titta efter mig, min syster och mina två klasskamrater Andreas och Christoffer! Jag är sminkad och har på mig en dunväst. So not me. Kul med lite cash och publicitet.. : )

Skolan har börjat och det är underbart! Vi har gett oss in i Orgelprojektet som går ut på att vi är indelade i grupper, Show och Skåd1 blandat. Tre olika teman är fördelade - Strid, Sorg och Glädje. Så ska vi koreografera en dans till ett oregelbundet orgelstycke. Jag har hamnat i en väldigt bra och lyhörd grupp. Jag, Christoffer, Andreas, Linnéa från Skåd1 och Li och Magnus från Show1. Glädje grupp 2. Vi har så roligt! Det kommer bli en sjukt bra slutprodukt.

Fick ut mitt stipendie från skolan idag. Skönt med slantar. Tack IOGT-NTO.

Fugees har återförenats! HURRAY!

Blondera mig, raka huvet? Wanna go extreme? Nääääääääääääääääääääh.

Borde gå till affären. Orka. Nä. Eller. Det kanske är just vad jag behöver. Yeah.
Gokväll.

Kommentarer:
Postat av: Ulrika

Linser på internet är lika bra som vanliga kan jag intyga :)


Då får man börja ha 3an o ztv på framåt då ;D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits