I could not ask for more.

Lyssnar på Edwin McCain igen. Mums för öronen och så tycker min röst om att skråla med till hans låtar.
Mattias sa till mig häromdagen att jag sjunger bra och verkar helt omedveten om det. Mattias - det stämmer halvt. Jag är medveten om att jag sjunger bra.. Hehe.
Lite ont i halsen efter att ha wailat till kvällens blandning av Darin, Usher, Disney, Mary J Blidge and so on.

Känner mig lite ur spel. Hoppas på en lugn helg med Maggan. Det blir nog trevligt.  Jag har aldrig varit i Borås.

Har fått en temadag att hålla på Donnergymnasiet, ska se om det hinns med. Hoppas att det klaffar. De ska ha en "kärleksvecka" - bara det säger en del om mitt älskade gymnasie och min älskade arbetsplats.
Jag ska tydligen hålla ett lite luddigt förklarat pass om kroppsspråk och kärleksimpro. Snacka om att slänga ihop nåt bara för att få dit mig.. Haha. Jag blir så glad när min gamla mentor ringer, Björn Sölvhammar. Världens bästa lärare. Han har fått mig att växa.

Jag är alltid den stabila. Gör det att jag inte tillåter mig själv att lägga saker på andra?

Öronen är bättre, men det är fortfarande lite känningar. Kämpar på med mina droppar och min supernässpray som ska underlätta trycket. Jag börjar bli stammis på Apoteket och vårdcentralen.

Jag är lite besviken på att mitt ansikte inte syns i tvreklamen, måste jag erkänna. Plus att de inte valda något foto på mig till bildreklamen i tidningen. Men filmen blev ju görsnygg så jag får väl tänka på det istället. Och jag fick ju pengar.
- Näää, ja e inte bitter!

Efter att ha ätit 14 bitar sushi förra gången är jag lite tärd. Men till helgen får vi nog se om jag pallar. Det är ju syndigt gott. Om man blir vad man äter - kommer Ida bli en lax.

Kommentarer:
Postat av: carbuncle

Hur anmäler man sig till ditt pass? =)

hoppas du kryar på dig! Kram!

2006-01-26 @ 22:49:16
Postat av: Robert

14 bitar sushi, det är ju bara en förrätt ju! ;P

Postat av: Broder Per

Men blir du då gravad eller rökt, eller kanske inkokt? :D

2006-01-28 @ 19:08:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits