Lite ont.

Jaha. Då har man varit på vårdcentralen och fått bekräftat att nåt inte står rätt till - jag har fått en liten inflamation på hörselgången vänster öra. Bajs.
Men det är skönt att få en förklaring på vad som hänt med min nacke och huvud på senaste.
Spänningshuvudvärk. Ont i nacken. Känns som om hela jag är helt ur spel.
Det är skitjobbigt och frustrerande. Nu har jag örondropp i örat som känns som en hinna över allt vad ljud heter. Läskigt och obehagligt.
Men det ska va över om högst en vecka. Annars blir det antibiotika.
Bajs.

Tittar på min Michael Jacksonfilm - Dangerous. Han var för jävla bra den killen. Ett bloody geni.

Ååååh, hela jag vill dansa och studsa, förutom mitt öra. BAJS. För då blir jag överansträngd. Orkar ingenting. Trist as hell.

Kommentarer:
Postat av: chulii

stackars liten. tro mig. är det någon som fattar vad du genomlider så e de MOI! öron i all ära, men dom där jävla inflamationerna kan man va utan ju ; )
krya på di..

2006-01-17 @ 23:31:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits