Sista natten på Gotland.

Då var det dags för hemfärd imorgon. Tre veckor på min älskade ö. Nu längtar jag till Göteborg och allt spännande.

Visioner tar över. Jag kan inte sova. Tankar om roliga sketcher eller hela pjäser virvlar omkring. Måste skaffa ett anteckningsblock att ha i fickan. Och en kalender.
Men också onda och stressade tankar. Om döden och att inte hinna ta tillvara på sina äldre. Usch. Vill bo och leva nära mamma och pappa. Skaffa barn och låta mamma och pappa även bli mormor och morfar. Undervisa, säga viktiga saker, make a difference.

Jag ska fortsätta vara äkta. Keep it real!


kareoke
Per och Ida sjunger kareoke på nyår.

Kommentarer:
Postat av: jenny

Alltså jag fattar inte hur man lägger upp en såndär persongrej... Hittar det inte.. kram

2006-01-10 @ 13:10:19
Postat av: Sara

Hej Ida. Vilken kul sida du har....Denna kommer jag definitivt att besöka i framtiden och troligen ganska ofta. Du Rauka röven av alla Goa göteborgare och så ses vi förhoppningsvis i sommar. Stor kram

2006-01-10 @ 16:05:41
Postat av: Jenny

Suck! Vill ju också sjunga kareoke!!! Fast inte nu. Kanske om jag får konsulentjobbet... ska på arbetsintervju den 18:e... Kramilur

Postat av: Mam

Hjärtegryn, det är tomt efter dig och storebror, det blir till att vänja sig vid tystnad igen.
Tredje arbetsdagen och mitt huvud är fullt av briljanta ideèr för framtiden, tänk att det kan vara så roligt att gå till jobbet.

Puss och kram från Mam

2006-01-11 @ 16:10:24

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits